Διαγωνισμός στα πλαίσια του συνεδρίου CARDIOATHENA 2025

H Α’ Καρδιολογική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ που εδρεύει στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, διοργανώνει το Διεθνές Συνέδριο Καρδιαγγειακής Ιατρικής «CARDIOATHENA 2025», στις 4-5 Απριλίου 2025 στο ξενοδοχείο CARAVEL.

Στα πλαίσια του συνεδρίου, διοργανώνεται δραστηριότητα με χρήση κοινωνικών δικτύων, και ειδικότερα του Instagram, για τους φοιτητές του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών όλων των σχολών!

          Οι φοιτητές καλούνται να δημιουργήσουν βίντεο έως 60 δευτερολέπτων τα οποία θα είναι προσβάσιμα σε μέσο κοινωνική δικτύωσης του Συνεδρίου, και ειδικότερα στο Instagram, ως βραχέα βίντεο (Reels) με σήμανση (tag) @Cardioreels_2025 (ο επίσημος λογαριασμός του συνεδρίου).

Τα βίντεο θα αφορούν ιδέες, σκέψεις και δημιουργίες των φοιτητών με θέματα:

Την καρδιά ως κεντρικό όργανο του σώματος
Την ιστορική, καλλιτεχνική, λογοτεχνική σημασία της καρδιάς
Την ειδική σημασία που έχει η καρδιά για την/τον κάθε δημιουργό
Την αντίληψη της καρδιάς και της προστασίας της υπό το πρίσμα του γνωστικού αντικειμένου της/του φοιτητή
Τη σημασία της καρδιαγγειακής υγείας

Οι δημιουργίες των φοιτητών θα παρουσιασθούν και σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο προβολών στο συνέδριο και θα ακολουθήσει βράβευση των τριών καλύτερων υποβολών στην τελετή έναρξης του συνεδρίου.

Ειδικότερα τα βήματα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό περιλαμβάνουν για το Instagram:

  1. Aκολούθηση (Follow) του λογαριασμού cardioreels_2025
  2. Βιντεοσκόπηση βίντεο έως 60’ μέσω της εφαρμογής Instagram ή ξεχωριστά
  3. Ανέβασμα (upload) του βίντεο ως “Reel”
  4. Σήμανση (Tag) του Reel με τον λογαριασμό @cardioreels_2025 ή προσθήκη σήμανσης @cardioreels_2025 στη λεζάντα.
  5. Αποστολή άμεσου μηνύματος στον λογαριασμό @cardioreels_2025: «Συμμετοχή σε διαγωνισμό Cardioathena 2025».

Περιμένουμε τις συμμετοχές σας έως τις 2 Απριλίου 2025!

 

      Κωνσταντίνος Τσιούφης                                      Χαράλαμπος Βλαχόπουλος

Καθηγητής Καρδιολογίας ΕΚΠΑ                          Καθηγητής Καρδιολογίας ΕΚΠΑ